• Bereikbaar tot 18:00 uur
  • Reactie binnen 1 uur
  • Zelfde dag nog geleverd
  • 088 - 1 222 448
  • snel contact met ons via whatsapp!06 10 03 30 08

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

Uwprinter.nl
Brinkstraat 6a
7591 DP Denekamp

Telefoon: 088 – 1 222 448
Whatsapp: 06 - 10 03 30 08
K.v.k. nr. 08108472
BTW nr. NL103973242B01
IBAN nr. NL63 RABO 0170 2835 85 EUR
BIC RABONL2U
 
Openingstijden:
Ma. - Vr.: 8:30 - 18.00 uur
Za: 8:30 - 12.30 uur

    
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).