Bestelproces
|
Stap 1 Uw product
Links in het beeldscherm ziet u horizontaal de verschillende productgroepen. Onder de productgroep staan de producten die hiertoe behoren. Door op het gewenste product te klikken, opent zich de productpagina waarin u een keuze maakt uit diverse opties. Let erop dat kleuren altijd kunnen afwijken van de website.
|
|
Stap 2 Uw werktekening
Als u het product en het aantal heeft gekozen, gaat u naar de volgende stap. Namelijk het downloaden van de werktekening. Hier kunt u het gewenste ontwerp aanleveren, waarna onze vormgevers het product opmaken. Als u het gewenste aantal aanklikt of het variabele gekozen aantal invoert en aanklikt, komen deze tekeningen onder het kopje 'werktekeningen' te staan. Daar heeft u de keuze om te kiezen uit JPG, PDF of IDML.
|
|
Stap 3 Uw winkelwagen
Zodra u de bestelling heeft ingevoerd voegt u deze toe aan uw winkelwagentje. Denk eraan de bestelling te controleren op bijvoorbeeld formaat en aantal. |
|
Stap 4 Uw gegevens
U heeft de keuze om in te loggen als bestaand klant, anders vult u de adresgegevens en het afleveradres in, daarbij heeft u de keuze uit bestellen met of zonder account. Het is mogelijk een afwijkend afleveradres in te vullen, zodat een bestelling direct bij een klant of op locatie wordt bezorgd. Al onze bestellingen worden blanco verzonden. Let op: Bij het bestellen van een same-day levering moet het adres een particulieradres zijn. |
|
Uw betaalopties
U heeft de verschillende mogelijkheden om te betalen. De meest gebruikte betaalmogelijkheden zijn iDeal of met de Creditcard. Daarnaast kunt u betalen een overschrijving, Belfius Direct Net, KBC/CBC-Betaalknop, SOFORT Banking en PayPal. Tot slot is het ook mogelijk om bancontact te betalen. Dit moet echter wel vooraf aangevraagd worden.
|
|
Stap 6 Uw betaling is voldaan & uw bestand uploaden
Je wordt automatisch doorgelinkt naar de betaalpagina van de gekozen bank, na de betaling keer je automatisch terug naar Uwprinter. Hier kun je tot slot je bestand uploaden. |